top of page

אני מאמין

אוויר ואווירה

החמצן באווירה של ישיבתנו מורכב מארבעה ייסודות: "אהבה, אמון, סבלנות וקבלה עצמית".

אהבה בין צוות לתלמידים, צוות לצוות, תלמידים לצוות ובין התלמידים עצמם.

אמון מלא וכנה בכוחות הנער אלו הנגלים ואלו הנסתרים. יחסי אמון בין חברי משפחת הישיבה.

סבלנות לתהליך ארוך תוך תפילה וציפייה.

קבלה עצמית גם כשלא מצליחים ומתוך כך קבלת החבר כפי שהוא, בלי סימונים ובלי תיוגים.

אלעד מגולי

חזון חינוכי

אנו מאמינים כי שנות הנעורים מהוות בסיס מהותי וקריטי בבניין אישיותו של הנער.

אנו מאמינים בבניין הנער בתוך ומתוך עולם הקודש. עולם איכותי של תכני בית מדרש.

אנו מאמינים ביצירת שאיפת קודש בריאה מתוך המקום האמיתי בו נמצא הנער.

אנו מאמינים בגיוס עולם החול לבניין שאיפת הקודש בשמחה.

אנו מאמינים ברתימת עולמנו  הייחודי באילת: הים, הסביבה, החקלאות הימית ומשאבי הטבע הייחודיים לבניין אישיות הנערים. 

"ישיבת צביה אילת

מתחילה בים ונגמרת בבית מדרש"

אלעד מגולי

ערכים מובילים

אנו שואבים את עולם הערכים שלנו מתוך עולם הקודש. בכל שנה אנו בוחרים ערכים מובילים הנגזרים מבית המדרש ובונים אותם בצורה של תורת חיים.

אנו מאמינים כי פגישה מעשית עם ערכים כמו כלליות, אחריות, הכרת הטוב, עמל, עבודת צוות משקפת תמונה שלימה המשלימה את הנלמד בבית המדרש.

שיטת חינוך

אנו רואים בנער הנכנס בשערינו אדם מבוגר הנדרש לקחת אחריות על מכלול חייו.

אנו מאמינים בעשייה ופעילות מתוך בחירה ורצון, אך בתוך מרחב.

אנו תוחמים את המרחב ב"גבולות באהבה".

לימודים

אנו מאמינים בלמידה איכותית ורצינית בכל התחומים.

לימודי קודש החל מעמוד יומי בגמרא בכל בוקר (רשות) דרך שיעורי קודש הכוללים גמרא, הלכה, אמונה ומוסר. סדר ערב עם בחירה בין שיעורים מגוונים.

תלמידנו נערכים למבחני הבגרות ברמה גבוהה. לימודי חול לקראת תעודת בגרות מלאה ואיכותית אשר האחריות על הלמידה מונחת על כתפי התלמיד: מתמטיקה 3-5 יח''ל, אנגלית 3-5 יח''ל (תלמידים רבים מסיימים 5 יח"ל באנגלית בסוף כיתה י"א) וכן מחשבת, תנ"ך, לשון, ספרות, היסטוריה ואזרחות. מגמות לבחירה: מגמת ביולוגיה, פיסיקה (דרך התיכון הוירטואלי), חקלאות ימית, ימאות, תושב"ע, גאוגרפיה (תלמידים רבים בוחרים בשלוש מגמות ויותר)

הישיבה מפעילה מרכז למידה פתוח ברוב שעות היום להצמחת למידה בדרכים מגוונות.

נעם וינקלר.png

"מקום שבו אני חופשי לעשות את מה שאני באמת צריך לעשות"

נעם וינקלר

הווי ישיבתי

אנו מאמינים כי פעילות חברתית ענפה מהווה תשתית להצמחת כוחות הנערים.

שבת- נשמת הישיבה: לימוד תורה ועונגי שבת לתוך הלילה, שיעורים, קידושא רבא ולאחריו שיעור ומפגשים במהלך השבת הכוללים שירה, כיסופים, שמחה, ודיבוק חברים.

אנו פותחים ומסיימים כל שבוע במשמר אמוני: משמר סוף שבוע העוסק בענייני השבת ומשמר פתיחת שבוע במוצאי שבת העוסק בהלכה ואגדה.

בנוסף לסדרי ערב אנו מקיימים מידי שבוע שיעור "צורבא מרבנן" , כתיבת סת"ם ושיעורים כלליים.

התלמידים מובילים וועדות שונות ומקדמים את הישיבה: וועדת יוזמות, וועדת פעילויות ועוד.

ימי שישי של שבת ישיבה רצופים בפעילויות מגוונות ואטרקטיביות.

אנו מקיימים סדנאות שטח, טיולים חד- יומיים, שיתוף פעולה עם חיל הים, חיבור למכון חקר ימים ואגמים ופעילויות גיבוש בחוף הים של הישיבה.

שותפות

אנו חשים כשלוחי ההורים, אשר ביחד כולנו מונעים מכח הציווי האלוקי לאברהם אבינו -  " כי ידעתיו למען אשר יצוה את בניו ואת ביתו אחריו " – היא מצוות חינוך הבנים.

אנו מאמינים כי ניתן לחנך ולפעול בבניין הנער רק מתוך שותפות אמת עם ההורים.

אנו מכוונים ופועלים בדרכים ייחודיות לחיבור הדדי בין ההורים והילדים.

אנו מאמינים כי בעזרת ה' מתוך שותפות, עמל, אחריות, רצון וקבלת סמכות הצוות ניתן לכבוש כל פסגה.

bottom of page